środa, 4 lutego 2015

LBA

Dzięki za nominacje do LBA :D  Klodiś Lynch 

Pytania :

1.Co inspiruje Cię do pisania bloga?
Jeśli chodzi o inspiracje do pisania rozdziałów na bloga to najczęściej natchnienie daje mi muzyka, różna, byle tylko ją poczuć.
2.Ulubiona piosenka?
Do końca to nie mam ulubionej piosenki, choćby, jakby już to wybrałabym na chwilę obecną to Ellie Goulding - Love Me Like You Do
3.Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
 Zdecydowanie jak się ze mną droczą, nie nawidze tego uczucia, oprócz tego nienawidzę jeszcze ludzi którzy kłamią ci w oczy (najgorzej jest jak znasz prawde a oni wciskają ci kit)
4.Twój ulubiony blog?
5.Do jakich fandomów należysz?
Jestem R5er.
6.Co chciałabyś robić w życiu?
 Chciałabym być piosenkarkę.
7.Ulubiony kolor?
 Ulubiony kolor to fioletowy i czarny i biały. (nie umiem się zdecydować)
8.Od jak dawna prowadzisz bloga?
 Bloga założyłam we wrześniu 2014r. więc sądze, że tak pół roku.
9.Jakie jest Twoje marzenie?
 Mam wiele marzeń ale jednak największe to chyba takie aby zostać sławna i aby zakochać się (ale ze wzajemnością)
10.Wymień pięć ulubionych piosenek.
 1)Ellie Goulding - Love Me Like You Do
 2)Gromee - Follow You ft. Wurld  
 3)Charli XCX - Doing It ft.Rita Ora
 4)Becky G - Can't Stop Dancin'  
 5)R5 - Smile
11. Cieszysz się, że Cię nominowałam? 
 Bardzo :D
 
To chyba tyle, poraz pierwszy zostałam nominowana, więc za bardzo się nie znam
 
 Ja nominuje :
 
 
Moje pytania :
1.Od kiedy prowadzisz bloga?
2. Ulubiony kwiat?
3. Jaką ostatnio przeczytałaś książkę?
4. Grasz w jakąś grę komputerową? Jak tak, to napisz jaką.
5. Do jakiego fandomu należysz?
6. Ulubiony film?
7. Ulubiona piosenka?
8. Twoje największe marzenie?
9. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
10. Co cię najbardziej denerwuje?
11. Cieszysz się, że Cię nominowałam? :)
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz