niedziela, 25 stycznia 2015

WAŻNA NOTATKA!

Mam do was pytanie związane z treścią tego bloga. No więc jak wiecie, treść jego była romantyczna, smutna itp. W sumie znudziło mi się pisanie o miłości i o zranionych uczuciach, więc postanowiłam troszkę zmienić fabułę która by wyglądała tak : Zbrodnie, uczucia i walka o miłość. Jak by wam się to podobało. Chcę dodać trochę więcej akcji w tym opowiadaniu, nie chce więcej tego mdłego już trochę romansu, bo założe się że wam niezbyt fajnie się to czyta, a ja jak pomyślę, że mam taki kolejny rozdział pisać to mi się niedobrze robi i brakuje mi wtedy chęci. No więc podobała wam by się taka trochę zmieniona treść? Napiszcie w komentarzu ! :D
A tu taki kawałek tego co zaczęłam pisać abyście mieli do porównania o co mi chodzi :

- Trzymaj – powiedziałem do Mileny podając jej torbę w której była broń

- Tylko nie zapomnij wziąć noża ze stołu. - przypomniała, po czym skierowałam się w stronę czarnego samochodu.

Po dłuższej chwili do samochodu wsiadł Ross.

- To co, jedziemy? - zapytał

- Jedziemy. - odpowiedziałam.
 
____________________________________________________________________

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz