czwartek, 27 sierpnia 2015

Powrót!




Cześć, i czołem misie :) Miło mi oznajmić, że powracam na tego bloga :D Wcześniej, nie było on oficjalnie zawieszony jednak przez dłuższy czas nic na nim nie pisałam z powodu braku weny, a jednak zdecydowałam się powrócić ! Zaczętą historię zacznę kontynuować, a rozdziały będą pojawiać się co dwa tygodnie, jak zwykle w sobotę. Przepraszam jednak, że aż CO DWA TYGODNIE jednak 3 gimnazjum + drugi blog = bardzo mało czasu, jednak chcę znaleźć zawsze chwilkę by tu też coś dodać. Mogę wam powiedzieć, że bardzo się cieszę, i mam nadzieje, że wy też, że jednak tu wracam. Z przykrością jedynie powiem,  że ta historia będzie miała nie więcej niż 20 rozdziałów. Za to mam już pomysł na następną, lecz ona już nie będzie o Ross'ie i Milenie. Zdradzę wam jedynie, że będzie miała ona tytuł "Katastrofa 99". Nie wiem jak na to wpadłam, a będzie dość oryginalna, więc jeśli wytrzymam tu z wami to na pewno ją będziecie mogli przeczytać. A teraz zapraszam na mojego drugiego bloga gdzie jestem aktywniejsza :)
 http://milaa-my-world.blogspot.com/
Jeśli tu jeszcze jesteś napisz coś w kom. żebym wiedziała, że ciągle ktoś czeka.
Pierwszy wpis planowany - 12 wrzesień :)
UWAGA! ZMIANA DATY PIERWSZEGO WPISU I DODAWANIA ICH !
NOWY WPIS W KAŻDĄ NIEDZIELĘ CO 2 TYGODNIE !
PIERWSZY WPIS  - 20 WRZEŚNIA! 
Milaa

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz